Monday, March 12, 2007

funny story!!

Dua ekor hantu bertemu dan bercerita
bagaimana
mereka mati......

Hantu 1 : Bagaimana kau boleh mati?

Hantu 2 : Aku mati akibat kesejukan...

Hantu 1 : Macam mana rasanya mati dlm
kesejukkan
tu?

Hantu 2 : Sebenarnya aku terkurung
dalam peti
ais...mula2 aku cuma menggigil, lepas
tu anggota aku
mula membeku, kemudian aku rasa dunia
aku gelap
dan akhirnya.....tapi aku rasa
bersyukur kerana aku
mati tanpa banyak kesakitan....

Hantu 1 : Ishhh...kesiannya kau

Hantu 2 : Kau pulak, macam mana kau
boleh mati....?

Hantu 1 : Aku kena serangan sakit
jantung...

Hantu 2 : Oooo...cam mana kau boleh
kena serangan
sakit jantung?

Hantu 1 : Sebenarnya aku dapat tahu
isteri aku
curang. Suatu hari, aku balik ke rumah
secara
mengejut. Aku nampak ada kasut lelaki
kat depan
pintu. Aku tahu mesti isteri aku
sedang bermesra
dengan jantan lain.. Aku berlari masuk
bilik tidur,
cuma ada isteri aku...aku tahu mesti
jantan tu
bersembunyi kat
mana2..aku lari masuk bilik air, tak
de jugak,
kemudian aku lari ke tingkat bawah,
tengok dalam
setor, pun tak ade...aku lari naik
tingkat atas semula,
tengok dalam almari.....sebab terlalu
penat
aku berlari la aku kena sakit
jantung...memang sakit
dan akhirnya....

Hantu 2 : Apasal kau tak tengok dalam
peti ais...kalau
tak, kita berdua masih hidup lagi
sekarang ni....

No comments:

Post a Comment